Kontakt

Skontaktuj się z nami
Infolinia czynna od pon. do pt. w godz: 8:00 - 16:00
Obsługa klienta
+48 737 629 966

sklep@balneo.pl

Współpraca i zamówienia B2B
+48 22 740 72 74

biuro@balneo.pl

Balneo Francja
+33 977 215 522

france@balneo.pl

Adres firmy:

Balneo Sp. z o.o.
Sokołowska 38, 05-806 Sokołów
NIP: 534 264 60 50
REGON: 520798053

FAQ

Szybki e-przelew, Płatność kartą płatniczą, Płatność za pobraniem (płatność u kuriera dostarczającego towar).

Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Czas dostawy w przypadku kuriera DPD zwykle wynosi 1-2 dni robocze. Zamówienia z brodzikami wysyłamy na palecie kurierem Raben, którego czas dostawy to 1-3 dni robocze. 

Dane do płatności przelewem są wysyłane mailowo od razu po złożeniu zamówienia.

Wszystkie nasze produkty posiadają gwarancję. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, czyli faktura VAT lub wypełniona karta gwarancyjna. Na życzenie Klienta wypełniamy karty gwarancyjne i niezwłocznie je odsyłamy. W  tym celu prosimy o przesłanie karty po rozpakowaniu przesyłki na adres naszej firmy.

Możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) istnieje na zasadach opisanych tutaj: https://balneo.pl/zwroty-i-reklamacje/. Po zweryfikowaniu zgłoszenia i jego pozytywnym rozpatrzeniu skontaktujemy się z Tobą i szczegółowo poinformujemy o adresie odesłania towaru.

W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia na stronie: https://balneo.pl/sledzenie-zamowienia/. Możesz również uzyskać informację dotyczącą realizacji jego zamówienia, wysyłając maila lub dzwoniąc na infolinię sklepu pod numerem telefonu +48 22 740 72 74 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00.

Scroll To Top
Close
Close

Koszyk

Close

Koszyk jest pusty

Kontynuuj zakupy