sklep@balneo.pl
biuro@balneo.pl
france@balneo.pl
Balneo Sp. z o.o.
Sokołowska 38, 05-806 Sokołów
NIP: 534 264 60 50
REGON: 520798053
FAQ
Jakie są dostępne rodzaje płatności?
Szybki e-przelew, Płatność kartą płatniczą, Płatność za pobraniem (płatność u kuriera dostarczającego towar).
Kiedy otrzymam zamówiony produkt?
Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Czas dostawy w przypadku kuriera DPD zwykle wynosi 1-2 dni robocze. Zamówienia z brodzikami wysyłamy na palecie kurierem Raben, którego czas dostawy to 1-3 dni robocze.
Kiedy otrzymam dane do płatności przelewem?
Dane do płatności przelewem są wysyłane mailowo od razu po złożeniu zamówienia.
Czy produkty posiadają gwarancję?
Wszystkie nasze produkty posiadają gwarancję. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, czyli faktura VAT lub wypełniona karta gwarancyjna. Na życzenie Klienta wypełniamy karty gwarancyjne i niezwłocznie je odsyłamy. W tym celu prosimy o przesłanie karty po rozpakowaniu przesyłki na adres naszej firmy.
W jaki sposób mogę zwrócić towar i gdzie mam go odesłać?
Możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) istnieje na zasadach opisanych tutaj: https://balneo.pl/zwroty-i-reklamacje/. Po zweryfikowaniu zgłoszenia i jego pozytywnym rozpatrzeniu skontaktujemy się z Tobą i szczegółowo poinformujemy o adresie odesłania towaru.
Jaki jest status mojego zamówienia?
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia na stronie: https://balneo.pl/sledzenie-zamowienia/. Możesz również uzyskać informację dotyczącą realizacji jego zamówienia, wysyłając maila lub dzwoniąc na infolinię sklepu pod numerem telefonu +48 22 740 72 74 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00.