
BALNEO SP. Z O.O.
Sokołowska 38
05-806 Sokołów
NIP: 534 264 60 50
REGON: 520798053
MASZ PYTANIA?
NAPISZ DO NAS!
ZNAJDŹ NAJBLIŻSZY PUNKT Z PRODUKTAMI BALNEO
FAQ
Jakie są dostępne rodzaje płatności?
Akceptujemy płatności kartą, przelewem bankowym oraz za pobraniem.
Kiedy otrzymam zamówiony produkt?
Standardowy czas dostawy to 2-5 dni roboczych.
Kiedy otrzymam dane do płatności przelewem?
Dane do przelewu zostaną wysłane e-mailem po złożeniu zamówienia.
Czy produkty posiadają gwarancję?
Tak, nasze produkty objęte są dwuletnią gwarancją.
W jaki sposób mogę zwrócić towar i gdzie mam go odesłać?
Możesz zwrócić towar w ciągu 90 dni. Szczegóły znajdziesz w regulaminie zwrotów.
Jaki jest status mojego zamówienia?
Status zamówienia możesz sprawdzić, logując się na swoje konto. Klienci którzy nie posiadają konta mogą go zobaczyć wchodząc na link a tam po wprowadzeniu numer zamówienia oraz numer telefonu który podawałeś w trakcie jego składania zobaczysz na jakim etapie jest Twoje zamówienie.